top of page
4(1).png

TRYB AUTOMATYCZNY
ŁADUNEK
265A-1T

Якорь р17б головна
Obrazek1.png

Tryby automatyczne służą do automatycznej regulacji ciśnienia w cylindrze hamulcowym (BC) w zależności od obciążenia pojazdu. Obecność trybu automatycznego eliminuje konieczność ręcznego przełączania trybów hamowania rozdzielaczy powietrza w samochodzie.

Tryb automatyczny, model nr 265A-1T, montowany jest w wagonach towarowych pomiędzy rozdzielaczem powietrza i cylindrem hamulcowym.

Пристрій та принцип роботи

На вантажних вагонах українських залізниць застосовується вантажний авторежим, що має пневматичне реле та демпферну частину, що змінює співвідношення плечей важеля реле залежно від завантаження вагона. Реле авторежиму включено в повітропровід від розподільника повітря в гальмівний циліндр. Демпферна частина приводом спирається на безпружинну балку візка вагона і вимірює прогин ресорного комплекту в залежності від завантаження. Демпферний поршень гасить передачу на привід авторежиму вертикальних коливань вагона. Вантажні авторежими на пасажирському рухомому складі з пневморесорами мають пневматичний привід і діють залежно від тиску в пневморесорі.

Призначення

Застосування вантажного авторежиму дозволяє:

       - усунути ручне перемикання з одного режиму на інший, уникаючи, якщо таке перемикання не було зроблено;

        - рівномірно розподілити зусилля між вагонами;

       - зменшити поздовжні зусилля під час гальмування складу та таким чином реалізувати високі тягові та гальмівні зусилля;

        - покращити тягово-енергетичні показники поїзда.

 

Відповідають вимогам

ДСТУ ГОСТ 33223:2016 (ГОСТ 332323-2015, IDT) "Гальмівні системи залізничного рухомого складу. Пристрої автоматичного регулювання тиску в силовому пневматичному органі. Вимоги щодо безпеки та методи контролювання"; ТУ У 35.2.-02971676-012:2007 "Авторежими вантажні 265А-1Т та 265А-4Т. Технічні умови".

 

Місце встановлення: вантажні вагони залізничного рухомого складу.

Łączność

Ukraina, 42202, obwód sumski, rejon sumski, miasto Lebedyn, ULICA SICHOVA, bud. 80


E-mail: info@zavodtemp.ua

Telefon: +38 (067) 000 20 19

O firmie

Marka i znak towarowy

Przywództwo

Certyfikaty

Certyfikaty

Dokumenty korporacyjne

Kupujący i dostawcy

Reklama

Wakaty

Produkt

Suwnice końcowe

Zawory odłączające

Kurek zamykający

Koszulki

Połączenia bezgwintowe

Tryby ciężarówek

Cylindry hamulcowe

Tuleje łączące

Regulatory przełożeń dźwigni hamulca

Jesteśmy w mediach społecznościowych:

  • YouTube - Белый круг
  • Белый Instagram Иконка
  • Facebook - Белый круг
Fabryka Temp, fabryka Temp Lebedin, zavodtemp, zavodtemp.ua, hamulce kolejowe, hamulce do wagonów towarowych, hamulce do lokomotyw, hamulce do lokomotyw, hamulce do wagonów metra, suwnica czołowa K190, suwnica rozłączająca 372, automatyczne maszyny do cięcia 265A-1T
Fabryka Temp, fabryka Temp Lebedin, zavodtemp, zavodtemp.ua, hamulce kolejowe, hamulce do wagonów towarowych, hamulce do lokomotyw, hamulce do lokomotyw, hamulce do wagonów metra, suwnica czołowa K190, suwnica rozłączająca 372, automatyczne maszyny do cięcia 265A-1T

RUCH / TEMPO / KOLEJ

bottom of page