top of page
4(1).png

BRAKE REGULATOR
KEY GEAR RGVP-675T

Якорь 188б головна
Picture1.png

Brake lever gear regulator RGVP-675T (RTRP-675T) - is designed to automatically ensure constant tension of the brake levers connecting the brake cylinder with the brake pads. The presence of the regulator eliminates the need for manual adjustment of the brake lever gear after wear of the brake pads or other changes in the gear geometry.

The RGVP-675T (RTRP-675T) regulator is installed on freight cars between the rods of the brake lever transmission.

Пристрій та принцип роботи

Регулятор гальмівних важільних передач складається з корпусу, храпового механізму, важільної системи, пружинного блоку та механізму саморегулювання, що спрацьовує при перевищенні визначеного порогу люфту. Під час роботи регулятор здійснює автоматичне підбирання надмірного ходу гальмівного циліндра, що виникає внаслідок зносу гальмівних колодок, забезпечуючи необхідний зазор між колодками та колесами.

Принцип дії ґрунтується на перетворенні поступального руху тяг гальмівної передачі в обертальний рух храпового механізму, що при досягненні визначеного кута повернення здійснює переставлення регулювального вузла та скорочення довжини важільної передачі. Завдяки цьому забезпечується оптимальна робота гальмівної системи вагона за різних експлуатаційних умов.

Призначення

Застосування регулятора РГВП-675Т (РТРП-675Т) дозволяє:

  • забезпечити автоматичне регулювання гальмівної важільної передачі в процесі експлуатації;

  • зменшити зношування гальмівного обладнання;

  • підвищити ефективність та надійність гальмування;

  • виключити необхідність періодичного ручного регулювання;

  • зменшити витрати на технічне обслуговування рухомого складу.

Відповідають вимогам

  • ДСТУ ГОСТ 33223:2016 (ГОСТ 33223-2015, IDT) — "Гальмівні системи залізничного рухомого складу. Пристрої автоматичного регулювання тиску в силовому пневматичному органі. Вимоги щодо безпеки та методи контролювання";

  • ТУ У 35.2-05486734-001:2007 — "Регулятор гальмівних важільних передач РГВП-675Т (РТРП-675Т). Технічні умови".

Місце встановлення

Вантажні вагони залізничного рухомого складу, обладнані гальмівною важільною передачею.

Contacts

Ukraine, 42202, Sumy region, Sumy district, Lebedyn city, SICHOVA STREET, building 80


Email: info@zavodtemp.ua

Phone: +38 (067) 000 20 19

About the company

Brand and trademark

Leadership

Certificates

Certificates

Corporate documents

Buyers and suppliers

Advertisement

Vacancies

Product

End cranes

Disconnecting valves

Stopcock

Tees

Threadless connections

Truck modes

Brake cylinders

Connecting sleeves

Brake lever gear adjusters

We are on social networks:

  • YouTube - Белый круг
  • Белый Instagram Иконка
  • Facebook - Белый круг
Temp factory, Temp Lebedin factory, zavodtemp, zavodtemp.ua, railway brakes, freight car brakes, locomotive brakes, locomotive brakes, subway car brakes, K190 end crane, 372 disconnecting crane, 265A-1T auto-cutting machines
Temp factory, Temp Lebedin factory, zavodtemp, zavodtemp.ua, railway brakes, freight car brakes, locomotive brakes, locomotive brakes, subway car brakes, K190 end crane, 372 disconnecting crane, 265A-1T auto-cutting machines

MOTION / TEMPO / RAILWAY

bottom of page