


.png)
BRAKE REGULATOR
KEY GEAR RGVP-300T

Brake lever gear regulator RGVP-675T (RTRP-300T) - is designed to automatically ensure constant tension of the brake levers connecting the brake cylinder with the brake pads. The presence of the regulator eliminates the need for manual adjustment of the brake lever gear after wear of the brake pads or other changes in the gear geometry.
The RGVP-675T (RTRP-675T) regulator is installed on freight cars between the rods of the brake lever transmission.
Пристрій та принцип роботи
Регулятор гальмівних важільних передач складається з корпусу, храпового механізму, важільної системи, пружинного блоку та механізму саморегулювання, що спрацьовує при перевищенні визначеного порогу люфту. Під час роботи регулятор здійснює автоматичне підбирання надмірного ходу гальмівного циліндра, що виникає внаслідок зносу гальмівних колодок, забезпечуючи необхідний зазор між колодками та колесами.
Принцип дії ґрунтується на перетворенні поступального руху тяг гальмівної передачі в обертальний рух храпового механізму, що при досягненні визначеного кута повернення здійснює переставлення регулювального вузла та скорочення довжини важільної передачі. Завдяки цьому забезпечується оптимальна робота гальмівної системи вагона за різних експлуатаційних умов.
Призначення
Застосування регулятора РГВП-675Т (РТРП-675Т) дозволяє:
-
забезпечити автоматичне регулювання гальмівної важільної передачі в процесі експлуатації;
-
зменшити зношування гальмівного обладнання;
-
підвищити ефективність та надійність гальмування;
-
виключити необхідність періодичного ручного регулювання;
-
зменшити витрати на технічне обслуговування рухомого складу.
Відповідають вимогам
-
ДСТУ ГОСТ 33223:2016 (ГОСТ 33223-2015, IDT) — "Гальмівні системи залізничного рухомого складу. Пристрої автоматичного регулювання тиску в силовому пневматичному органі. Вимоги щодо безпеки та методи контролювання";
-
ТУ У 35.2-05486734-001:2007 — "Регулятор гальмівних важільних передач РГВП-675Т (РТРП-675Т). Технічні умови".
Місце встановлення
Вантажні вагони залізничного рухомого складу, обладнані гальмівною важільною передачею.