top of page
4(1).png

MAIN SECTION
483M.010

Technical specifications
Picture1.png
Якорь тех харак

1. Основні параметри та характеристики

1.1. Магістральна частина 483М.010 повинна відповідати вимогам ДСТУ ГОСТ 33724.1:2017, ТУ У 30.2-14310052-032:2012 та комплекту конструкторської документації (КД).
1.2. У разі постачання на експорт виріб повинен відповідати вимогам контракту, міжнародним, регіональним і національним стандартам країни-споживача, а також чинному законодавству України.
1.3. Габаритні, приєднувальні розміри та маса повинні відповідати кресленням та технічній документації.

 

2. Показники функціонального призначення

2.1. Показники надійності

  • Призначений строк служби – не менше 20 років.

  • Середнє напрацювання на відмову – не менше 120 000 циклів гальмувань.

  • Встановлене безвідмовне напрацювання – 12 000 циклів гальмувань.

  • Строк служби ущільнень та прокладок – не менше 6 років.

  • Критеріями відмови вважаються:
    – вихід з ладу основних деталей або складаних одиниць;
    – порушення герметичності магістральної частини.

2.2. Критерії граничних станів

  • знос робочих поверхонь понад допустимі значення за КД;

  • наявність тріщин, відколів та інших дефектів корпусу;

  • порушення герметичності при робочому тиску.

 

3. Вимоги до конструкції

  • Магістральна частина складається з корпусу, клапанних вузлів, пружин, ущільнювальних елементів та інших деталей згідно специфікації.

  • Виріб зберігає працездатність при температурі від –60 °С до +60 °С, допускається короткочасна робота при +80 °С.

  • Герметичність забезпечується при робочому тиску 0,6 МПа (6,12 кгс/см²).

  • Робота клапанів та рух елементів повинні бути плавними, без поштовхів і заклинювань.

 

4. Вимоги до покриття

  • Необроблені поверхні повинні мати захисне лакофарбове покриття відповідно до КД.

  • Пружини та інші елементи – з протикорозійним покриттям.

  • Підготовка поверхонь під фарбування проводиться згідно з ДСТУ ISO 12944-4.

 

5. Вимоги до матеріалів

  • Корпус та основні вузли виготовляються з сірого чавуну марок СЧ150–СЧ300 (ДСТУ 8833 або ДСТУ EN 1561).

  • Пружини – зі сталевого дроту відповідно до ДСТУ ISO 8458-2.

  • Ущільнення та прокладки – з мастилостійкої гумової суміші згідно КД.

  • Інші металеві деталі – зі сталі вуглецевої якісної конструкційної (ДСТУ 7807, ДСТУ 7809).

  • Матеріали повинні підтверджуватися сертифікатами відповідності.

 

6. Комплектність

  • Магістральна частина 483М.010 у зборі;

  • Паспорт на партію виробів (ДСТУ ГОСТ 2.601);

  • Настанова з експлуатації.

 

7. Вимоги до технологічності

  • Конструкція повинна забезпечувати технологічність у виробництві та ремонті.

  • Виріб має бути взаємозамінним з аналогами інших виробників.

 

8. Маркування

  • На корпусі повинні бути нанесені: товарний знак виробника, умовний номер, назва моделі, серійний номер, дата виготовлення, тавро ВТК.

  • Маркування виконується ударним способом або відливкою та повинне зберігатися протягом усього строку служби.

 

9. Вимоги до пакування

  • Пакування повинно захищати від вологи, пилу, сонячного випромінювання та механічних пошкоджень.

  • Необроблені поверхні консервуються мастилом згідно КД.

  • Виріб може транспортуватися на піддонах або в дерев’яних ящиках.

  • Кожна партія супроводжується паспортом і пакетом документів у герметично запакованій плівці.

Contacts

Ukraine, 42202, Sumy region, Sumy district, Lebedyn city, SICHOVA STREET, building 80


Email: info@zavodtemp.ua

Phone: +38 (067) 000 20 19

About the company

Brand and trademark

Leadership

Certificates

Certificates

Corporate documents

Buyers and suppliers

Advertisement

Vacancies

Product

End cranes

Disconnecting valves

Stopcock

Tees

Threadless connections

Truck modes

Brake cylinders

Connecting sleeves

Brake lever gear adjusters

We are on social networks:

  • YouTube - Белый круг
  • Белый Instagram Иконка
  • Facebook - Белый круг
Temp factory, Temp Lebedin factory, zavodtemp, zavodtemp.ua, railway brakes, freight car brakes, locomotive brakes, locomotive brakes, subway car brakes, K190 end crane, 372 disconnecting crane, 265A-1T auto-cutting machines
Temp factory, Temp Lebedin factory, zavodtemp, zavodtemp.ua, railway brakes, freight car brakes, locomotive brakes, locomotive brakes, subway car brakes, K190 end crane, 372 disconnecting crane, 265A-1T auto-cutting machines

MOTION / TEMPO / RAILWAY

bottom of page