top of page

ПРОДУКЦІЯ

– это национальный производитель! Для производства продукции ZAVODTEMP  использует сырье и комплектующие исключительно национальных производителей!

ZAVODTEMP есть  одним из главных производителей тормозного оборудования подвижного состава железных дорог Украины, стран СНГ и Балтии.

Продукция завода хорошо зарекомендовала себя в условиях эксплуатации в разных климатических зонах и имеет положительные отзывы потребителей.

Вся продукция имеет сертификаты соответствия и паспорта качества .

ЗАВОД ПРОИЗВОДИТ СЛЕДУЮЩУЮ ПРОДУКЦИЮ

Рукави з'єднувальні — це пристрої, що використовуються для сполучення повітропроводів гальмівної системи локомотивів та вагонів усіх типів рухомого складу, включаючи залізницю та метрополітен. Вони забезпечують подачу повітря під тиском до 1 МПа (10 кгс/см²), необхідного для надійної роботи гальмівних механізмів. Завдяки своїм характеристикам, рукави з'єднувальні сприяють стабільному та безпечному функціонуванню гальм, що є критично важливим для безпеки пасажирських і вантажних перевезень.
Виробництво:
Р17Б, ТИП Р1: Р11, Р12, Р13, Р14, Р16, ТИП Р2: Р15, Р21, Р23, Р31, Р32, Р34

Авторежими для вантажних вагонів автоматично регулюють тиск у гальмівному циліндрі залежно від завантаження вагона. Завдяки цьому виключається необхідність вручного перемикання режимів гальмування, яке зазвичай здійснюється на повітророзподільниках. Таке рішення дозволяє адаптувати силу гальмування під вагу вантажу, що підвищує безпеку. Це особливо важливо для складних умов руху, забезпечуючи оптимальне гальмування у різних режимах навантаження.
Виробництво:
265А-1Т, 265А-4

Запірний кран гальмівної магістралі використовується для перекриття гальмівного повітряного потоку на кінцях поїзда або між вагонами, особливо при їх роз’єднанні. Кінцевий кран розташовується на обох кінцях вагона або локомотива, і має особливі бічні отвори, які дозволяють розрядити тиск у гнучкому рукаві між вагонами, що значно полегшує роз'єднання повітряної магістралі під час розчеплення вагонів.
Виробництво:
К190, 4314Т, 4314БТ

Запірні елементи, які встановлюються на відгалуженнях магістральної труби перед повітророзподільником і призначені для вмикання або вимикання гальм. Кожен кран має ручку, закріплену на квадратній пробці, яка може займати два положення: уздовж труби (включення повітророзподільника) і поперек труби (вимкнення). Це дозволяє оперативно контролювати доступ повітря до гальмівної системи, що забезпечує зручне управління гальмами без необхідності відключення всієї магістральної труби.
Виробництво:
372, 379, 383

Гальмівні циліндри — це ключовий компонент гальмівної системи залізничного транспорту, який виступає як силовий орган, що перетворює тиск стисненого повітря в механічну силу. Ця сила передається через важільну систему на гальмівні колодки, притискаючи їх до обода колеса або до гальмівних дисків, що забезпечує ефективне зниження швидкості або зупинку рухомого складу.
Виробництво:
188Б, 710, 501Б

Повітророзподільник — це пристрій, що забезпечує подачу та регулювання стисненого повітря в гальмівній системі залізничного вагону. Він контролює тиск в гальмівних циліндрах, забезпечуючи стабільне гальмування або розгальмовування вагонів, залежно від команди машиніста. Завдяки цьому обладнанню здійснюється автоматичне регулювання гальмування під час руху поїзда, що підвищує безпеку та ефективність роботи залізничного транспорту.
Виробництво:
повітророзподільник 483М, камера 295М.001, магістральна частина 270.023-1,  головна частина 483М.010

Регулятор гальмівних важільних передач призначений для автоматичної підтримки постійного виходу штока гальмівного циліндра залізничних вагонів, забезпечуючи стабільне гальмування при зносі гальмівних колодок. Цей пристрій компенсує поступове зношування компонентів гальмівної системи, дозволяючи зберегти ефективну силу гальмування та дотримуватися встановлених норм у процесі експлуатації рухомого складу.
Виробництво:
РГВП 675-Т, РГВП 300 

Кран триходовий  — це елемент пневматичної системи гальмування, який застосовується в залізничних транспортних засобах. Він має три ходи для перенаправлення потоку стисненого повітря. Використовується для керування подачею повітря до різних частин гальмівної системи, що дозволяє вмикати або вимикати окремі компоненти системи за потреби. Його конструкція забезпечує надійне ущільнення та швидке перемикання режимів роботи, що підвищує ефективність і безпеку роботи гальмівної системи.
Виробництво:
4325Б 

bottom of page