top of page
4(1).png

РУКОВ
СОЕДИНИТЕЛЬНЫЙ
Р17Б

Технические характеристики
Рисунок1.png
Якорь тех харак

1. Основні параметри та характеристики

1.1. Магістральна частина 483М.010 повинна відповідати вимогам ДСТУ ГОСТ 33724.1:2017, ТУ У 30.2-14310052-032:2012 та комплекту конструкторської документації (КД).
1.2. У разі постачання на експорт виріб повинен відповідати вимогам контракту, міжнародним, регіональним і національним стандартам країни-споживача, а також чинному законодавству України.
1.3. Габаритні, приєднувальні розміри та маса повинні відповідати кресленням та технічній документації.

 

2. Показники функціонального призначення

2.1. Показники надійності

  • Призначений строк служби – не менше 20 років.

  • Середнє напрацювання на відмову – не менше 120 000 циклів гальмувань.

  • Встановлене безвідмовне напрацювання – 12 000 циклів гальмувань.

  • Строк служби ущільнень та прокладок – не менше 6 років.

  • Критеріями відмови вважаються:
    – вихід з ладу основних деталей або складаних одиниць;
    – порушення герметичності магістральної частини.

2.2. Критерії граничних станів

  • знос робочих поверхонь понад допустимі значення за КД;

  • наявність тріщин, відколів та інших дефектів корпусу;

  • порушення герметичності при робочому тиску.

 

3. Вимоги до конструкції

  • Магістральна частина складається з корпусу, клапанних вузлів, пружин, ущільнювальних елементів та інших деталей згідно специфікації.

  • Виріб зберігає працездатність при температурі від –60 °С до +60 °С, допускається короткочасна робота при +80 °С.

  • Герметичність забезпечується при робочому тиску 0,6 МПа (6,12 кгс/см²).

  • Робота клапанів та рух елементів повинні бути плавними, без поштовхів і заклинювань.

 

4. Вимоги до покриття

  • Необроблені поверхні повинні мати захисне лакофарбове покриття відповідно до КД.

  • Пружини та інші елементи – з протикорозійним покриттям.

  • Підготовка поверхонь під фарбування проводиться згідно з ДСТУ ISO 12944-4.

 

5. Вимоги до матеріалів

  • Корпус та основні вузли виготовляються з сірого чавуну марок СЧ150–СЧ300 (ДСТУ 8833 або ДСТУ EN 1561).

  • Пружини – зі сталевого дроту відповідно до ДСТУ ISO 8458-2.

  • Ущільнення та прокладки – з мастилостійкої гумової суміші згідно КД.

  • Інші металеві деталі – зі сталі вуглецевої якісної конструкційної (ДСТУ 7807, ДСТУ 7809).

  • Матеріали повинні підтверджуватися сертифікатами відповідності.

 

6. Комплектність

  • Магістральна частина 483М.010 у зборі;

  • Паспорт на партію виробів (ДСТУ ГОСТ 2.601);

  • Настанова з експлуатації.

 

7. Вимоги до технологічності

  • Конструкція повинна забезпечувати технологічність у виробництві та ремонті.

  • Виріб має бути взаємозамінним з аналогами інших виробників.

 

8. Маркування

  • На корпусі повинні бути нанесені: товарний знак виробника, умовний номер, назва моделі, серійний номер, дата виготовлення, тавро ВТК.

  • Маркування виконується ударним способом або відливкою та повинне зберігатися протягом усього строку служби.

 

9. Вимоги до пакування

  • Пакування повинно захищати від вологи, пилу, сонячного випромінювання та механічних пошкоджень.

  • Необроблені поверхні консервуються мастилом згідно КД.

  • Виріб може транспортуватися на піддонах або в дерев’яних ящиках.

  • Кожна партія супроводжується паспортом і пакетом документів у герметично запакованій плівці.

Контакты

Украина, 42202, Сумская обл., Сумский р-н, г. Лебедин, УЛИЦА СЕЧЕВАЯ, дом 80


E-mail: info@zavodtemp.ua

Телефон: +38 (067) 000 20 19

О компании

Торговая марка и товарный знак

Руководство

Сертификаты

Аттестаты

Корпоративные документы

Покупателям и поставщикам

Объявления

Вакансии

Продукция

Краны конечные

Краны разъединительные

Стоп-кран

Тройники

Безрезьбовые соединения

Авторежимы грузовые

Тормозные цилиндры

Рукава соединительные

Регуляторы тормозных рычажных передач

Мы в соц.сетях:

  • YouTube - Белый круг
  • Белый Instagram Иконка
  • Facebook - Белый круг
Завод Темп, завод темп лебедин, zavodtemp, zavodtemp.ua, тормоз для железной дороги, тормоз для грузовых вагонов, тормоз для локомотива, тормоз для локомотивов, тормоз для вагоном метрополитена, кран конечный К190, кран разъединительный 376, авторе-
Завод Темп, завод темп лебедин, zavodtemp, zavodtemp.ua, тормоз для железной дороги, тормоз для грузовых вагонов, тормоз для локомотива, тормоз для локомотивов, тормоз для вагоном метрополитена, кран конечный К190, кран разъединительный 376, авторе-

ДВИЖЕНИЕ / ТЕМП / ЖЕЛЕЗНЫЕ ДОРОГИ

www.zavodtemp.ua®     2021г.

bottom of page