top of page
4(1).png

РУКОВ
СОЕДИНИТЕЛЬНЫЙ
Р17Б

Технические характеристики
Рисунок1.png
Якорь тех харак

1. Основні параметри та характеристики

1.1. Камера 295М.001 повинна відповідати вимогам ДСТУ ГОСТ 33724.1:2017, ТУ У та комплекту конструкторської документації (КД).
1.2. У разі постачання на експорт камера повинна відповідати вимогам контракту, міжнародним та національним стандартам країни-споживача, а також законодавству України.
1.3. Габаритні та приєднувальні розміри повинні відповідати кресленням і специфікації виробу.

 

2. Показники функціонального призначення

2.1. Показники надійності

  • Призначений строк служби – не менше 20 років.

  • Середнє напрацювання на відмову – не менше 120 000 циклів гальмувань.

  • Встановлене безвідмовне напрацювання – 12 000 циклів гальмувань.

  • Строк служби манжет, ущільнювачів і прокладок – не менше 6 років.

  • Критеріями відмови вважаються:
    – вихід з ладу деталей або складаних одиниць;
    – порушення герметичності.

2.2. Критерії граничних станів

  • знос робочих поверхонь корпусу більше допустимих значень за КД;

  • наявність тріщин і відколів на корпусі, що впливають на робочі поверхні;

  • пошкодження фланців або отворів для кріплення.

 

3. Вимоги до конструкції

  • Камера складається з корпусу, кришки, поршня, пружини та ущільнювальних елементів.

  • Роботоздатність зберігається при температурах від –60 °С до +60 °С, допускається короткочасна експлуатація при +80 °С.

  • Камера повинна бути герметичною при робочому тиску 0,6 МПа (6,12 кгс/см²).

  • Рух поршня має бути плавним, без поштовхів.

 

4. Вимоги до покриття

  • Необроблені поверхні повинні мати захисне лакофарбове покриття, яке відповідає КД та чинним стандартам.

  • Пружини та інші елементи – із протикорозійним покриттям.

  • Підготовка поверхонь під фарбування здійснюється згідно з ДСТУ ISO 12944-4.

 

5. Вимоги до матеріалів

  • Корпус виготовляється з сірого чавуну марок СЧ150–СЧ300 (ДСТУ 8833 або ДСТУ EN 1561).

  • Пружини – зі сталевого дроту за ДСТУ ISO 8458-2.

  • Ущільнювальні елементи – з мастилостійкої гумової суміші відповідно до КД.

  • Усі матеріали повинні мати сертифікати якості виробників.

 

6. Комплектність

  • Камера 295М.001 у зборі;

  • Паспорт на партію виробів (ДСТУ ГОСТ 2.601);

  • Настанова з експлуатації.

 

7. Вимоги до технологічності

  • Конструкція повинна забезпечувати зручність виготовлення, контролю та ремонту.

  • Камера має бути взаємозамінною з аналогічними виробами інших виробників.

 

8. Маркування

  • На корпусі повинні бути нанесені: товарний знак виробника, умовний номер, назва моделі, діаметр, серійний номер, дата виготовлення, тавро ВТК.

  • Маркування виконується ударним способом або відливкою.

 

9. Вимоги до пакування

  • Пакування повинно захищати виріб від вологи, пилу, сонячного випромінювання та механічних пошкоджень.

  • Необроблені поверхні повинні бути законсервовані мастилом згідно КД.

  • Транспортування допускається на піддонах або в дерев’яних ящиках.

  • Кожна партія повинна супроводжуватись паспортом і пакетом документів у герметично запакованій поліетиленовій упаковці.


 

Контакты

Украина, 42202, Сумская обл., Сумский р-н, г. Лебедин, УЛИЦА СЕЧЕВАЯ, дом 80


E-mail: info@zavodtemp.ua

Телефон: +38 (067) 000 20 19

О компании

Торговая марка и товарный знак

Руководство

Сертификаты

Аттестаты

Корпоративные документы

Покупателям и поставщикам

Объявления

Вакансии

Продукция

Краны конечные

Краны разъединительные

Стоп-кран

Тройники

Безрезьбовые соединения

Авторежимы грузовые

Тормозные цилиндры

Рукава соединительные

Регуляторы тормозных рычажных передач

Мы в соц.сетях:

  • YouTube - Белый круг
  • Белый Instagram Иконка
  • Facebook - Белый круг
Завод Темп, завод темп лебедин, zavodtemp, zavodtemp.ua, тормоз для железной дороги, тормоз для грузовых вагонов, тормоз для локомотива, тормоз для локомотивов, тормоз для вагоном метрополитена, кран конечный К190, кран разъединительный 376, авторе-
Завод Темп, завод темп лебедин, zavodtemp, zavodtemp.ua, тормоз для железной дороги, тормоз для грузовых вагонов, тормоз для локомотива, тормоз для локомотивов, тормоз для вагоном метрополитена, кран конечный К190, кран разъединительный 376, авторе-

ДВИЖЕНИЕ / ТЕМП / ЖЕЛЕЗНЫЕ ДОРОГИ

www.zavodtemp.ua®     2021г.

bottom of page