top of page
4(1).png

АВТОРЕЖИМ
ВАНТАЖНИЙ
265А-1Т

Якорь р17б головна
Рисунок1.png

Авторежими призначені для автоматичного регулювання тиску в гальмівному циліндрі (ТЦ) залежно від завантаження вагона. Наявність авторежиму виключає необхідність вручну перемикати режими гальмування розподільників повітря вагонів.

Авторежим ум. № 265А-1Т встановлюється на вантажних вагонах між розподільником повітря і гальмівним циліндром.

Пристрій та принцип роботи

На вантажних вагонах українських залізниць застосовується вантажний авторежим, що має пневматичне реле та демпферну частину, що змінює співвідношення плечей важеля реле залежно від завантаження вагона. Реле авторежиму включено в повітропровід від розподільника повітря в гальмівний циліндр. Демпферна частина приводом спирається на безпружинну балку візка вагона і вимірює прогин ресорного комплекту в залежності від завантаження. Демпферний поршень гасить передачу на привід авторежиму вертикальних коливань вагона. Вантажні авторежими на пасажирському рухомому складі з пневморесорами мають пневматичний привід і діють залежно від тиску в пневморесорі.

Призначення

Застосування вантажного авторежиму дозволяє:

       - усунути ручне перемикання з одного режиму на інший, уникаючи, якщо таке перемикання не було зроблено;

        - рівномірно розподілити зусилля між вагонами;

       - зменшити поздовжні зусилля під час гальмування складу та таким чином реалізувати високі тягові та гальмівні зусилля;

        - покращити тягово-енергетичні показники поїзда.

 

Відповідають вимогам

ДСТУ ГОСТ 33223:2016 (ГОСТ 332323-2015, IDT) "Гальмівні системи залізничного рухомого складу. Пристрої автоматичного регулювання тиску в силовому пневматичному органі. Вимоги щодо безпеки та методи контролювання"; ТУ У 35.2.-02971676-012:2007 "Авторежими вантажні 265А-1Т та 265А-4Т. Технічні умови".

 

Місце встановлення: вантажні вагони залізничного рухомого складу.

bottom of page