Денис КОРОЛЬОВ
Повноважний представник
Ця стаття створена на підставі численних обговорень з постачальниками на актуальну тему “Як тобі робота в якості постачальника АТ “УЗ”?” та численними зустрічами, нарадами, обговоренням із представниками АТ “Укрзалізниця”.
У цій статті Денис Корольов, повноважний представник ТОВ «ЛЕБЕДИНСЬКИЙ МБДЕ ЗАВОД «ТЕМП», пропонує розглянути, як зробити так, щоб АТ «Укрзалізниця» почула думки постачальників критично важливих видів товарів.
Встановлення прямого контакту з АТ “Укрзалізниця”
Першим кроком є встановлення безпосереднього контакту між постачальниками та АТ «Укрзалізниця». Це може бути здійснено через різні зустрічі, конференції чи форуми, де представники обох сторін можуть обговорити свої питання та проблеми.
Такий підхід дозволить більш ефективно передати думки та ідеї постачальників.
Хочу зауважити, що АТ «Укрзалізниця» 26.03.2024 провела «День постачальника 2024» — першу в історії компанії конференцію, присвячену темі закупівель, яка була проведена у форматі «круглий стіл», на якому порушувалися питання з Постачальниками.
Постачальники поставили низку запитань для АТ «Укрзалізниця», але відповіддю на них була фраза: «Пишіть пропозиції на Прозорро…», тобто весь сенс «круглого столу» звівся до «чергової фрази».
Іншими словами «Круглий стіл» був типовим, в рамках якого не було розкрито суть та ключові питання, не було чіткої та зрозумілої дискусії, не були озвучені конкретні пропозиції взаємодії, окрім вище наведеної фрази.
Єдине, що було сказано – плануємо зібрати у квітні наступний «круглий стіл»…
Створення відкритого діалогу з АТ “Укрзалізниця”
АТ «Укрзалізниця» має наголошувати на створенні відкритого та конструктивного діалогу з постачальниками.
Для цього пропоную використовувати різні платформи комунікації, такі як онлайн-форуми або спеціалізовані веб-портали, учасниками яких будуть спеціалісти УЗ (юристи, спеціалісти тендерних комітетів, представники закупівельних підрозділів УЗ, технічні спеціалісти) та представники Постачальників.
Важливо надати можливість постачальникам висловлюватися та ділитися своїми думками з питань, що впливають на їхню роботу та транспортування товарів.
А ще, не менш важливо почути думки фахівців АТ «УЗ» (якість постачання, швидкість постачання, зниження ціни тощо).
Я пропоную взаємне, двостороннє партнерство, а не однобоке висловлювання своїх «хотілок» з боку Постачальників!
Організація зворотнього зв’язку з АТ “Укрзалізниця”
Для того, щоб АТ «Укрзалізниця» почуло думки постачальників, необхідно організувати систему зворотнього зв’язку!!!
Важливо, щоб постачальники мали змогу надіслати свої пропозиції, зауваження чи скарги безпосередньо до АТ «Укрзалізниця», та бути впевненими, що їхні повідомлення будуть розглянуті та прийняті до уваги. Це дозволить побудувати взаємовигідне партнерство між УЗ та постачальниками.
Активна участь постачальників товарів та послуг АТ “Укрзалізниця”
Постачальники також мають брати активну участь у процесі зворотного зв’язку та давати конструктивні пропозиції АТ «Укрзалізниця».
Вони повинні мати можливість пропонувати нові ідеї щодо покращення логістичних процесів, обговорювати можливі проблеми та шукати разом із АТ «Укрзалізниця» оптимальні рішення!
Таке партнерство зробить обидві сторони більш відповідальними та покращить якість послуг!
Взаємодія між АТ «Укрзалізниця» та постачальниками критично важливих товарів є ключовим фактором для ефективного транспортування вантажів.
Щоб АТ «Укрзалізниця» почула думки постачальників, а Постачальники не «задирали» безпідставно ціни, необхідно встановити прямий контакт, створити відкритий діалог, організувати систему зворотного зв’язку та активно залучити Постачальників до покращення якості, швидкості поставок із зазначенням до комерційних пропозицій адекватних, ринкових цін!
Тільки таким чином можна досягти взаєморозуміння та довіри між обома сторонами та забезпечити ефективне функціонування мережі постачання для АТ «Укрзалізниця».
Comments